Veckans Twilight Note - As if you could fight me off

"As if you could fight me off"


"Trädroten kablades upp till en hög bildpunkt - sedan drog special effektskillarna ut den tillsammans med Rob och gjorde så att det såg ut ut som om han ryckte ut den med sådan kraft att den flög högt upp i luften."
Jag älskar den scenen, men jag tycker att trädroten skulle knäckts på mitten eller något! Fast det kanske bara är jag?
"Så lejonet förälskade sig i lammet", mumlade han sedan.
Jag tittade bort för att gömma min blick medan jag skälvde av glädje över hans ord.
"Vilket korkat lamm", suckade jag.
"Vildet rubbat, masochistiskt lejon.

Vem älskar inte den delen av boken? Det är en av mina många favoritdelar i boken.
"På vår sista minuten-spaning hittade jag den här "grottan" - våra stand-ins Katie och Logan poserade för den här bilden - sedan gjorde Kristen och Rob den riktiga scenen - 20 minuter senare."
Den bilden är så underbar när Edward står med sina armar mot stenväggen med Bella mellan sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0