Uma Thurman om Rob

LAC: Vad är det som är så speciellt med din kommande film Bel Ami förutom Robert Pattinson, som är så stor just nu, som nu är din cost-star
UT: Han är en stor stjärna just nu. Jag är glada för att filmen är en klassisk, tekniskt arbete, och det är vackert. Det är lite av  ett sovrums drama. Det är en romans mellan Rob och ett antal parisisk hemmafruar.
LAC: Och du är en av kärleks intressen?
UT: Till slut gifter jag mig med honom, men det finns några vändningar. Min dotter säger , "Mamma, varför  fortsätter  du att få massa  roller där du får yngre män?" Och jag sa "Ja åtminstone gör jag inte de i verkliga livet.

LAC: Vad är det som är så speciellt med din kommande film Bel Ami förutom Robert Pattinson, som är så stor just nu, som nu är din cost-star.

UT: Han är en stor stjärna just nu. Jag är glada för att filmen är en klassisk, tekniskt arbete, och det är vackert. Det är lite av  ett sovrums drama. Det är en romans mellan Rob och ett antal parisisk hemmafruar.


LAC: Och du är en av kärleks intressen?

UT: Till slut gifter jag mig med honom, men det finns några vändningar. Min dotter säger , "Mamma, varför  fortsätter  du att få massa  roller där du får yngre män?" Och jag sa "Ja åtminstone gör jag inte de i verkliga livet.
Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0