Se new moon på internet - GRATIS!

Fick ett tips av en anonym om vart man kan se new moon på internet!
Såhär skrev hon/han:
Min kompis gav mig världens bästa tips idag!
På hemsidan www.watch-movies-online.tv kan man se New Moon, plus alla andra möjliga filmer. Kvalitén på bilden är inte lika bra som i en biosalong eller som en DVD, men man kan se den! Det är ju huvudsaken! Om man scrollar längst ner på sidan, och klickar på den sista där det under filmens titel står "100%", kommer man till den jag såg på. Kvalitén på den filmen (det finns liksom olika bra versioner, kanske man kan säga) är den bästa jag kunde hitta. I introt står det Luna Nueva, men de pratar förstås engelska (det är inte text). När kameran går runt Bella - då årstiderna förändras - står månadernas namn på spanska eller portugisiska. 
Så gå in på www.watch-movies-online.tv, sök på New Moon (eller annan film du vill se) och se den!
Dock brukar jag gå in där jag titta på new moon men har helt enkelt glömt att tipsa er om den sidan! Tack anonym!

Kommentarer
Postat av: Lejla

Vem var det som gav dig hemsidan? :P

2010-01-16 @ 17:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0