Ingen konkurrens mot Rob!




Robert Pattinson är en av de mest stiliga männen i Hollywood - enligt superstar George Clooney! 

Den 48-årige film hunken säger att han är glad att han inte behöver konkurrera med den 23-åriga Twilight stjärnan för film roller. 

"Tack gode Gud att jag inte behöver konkurrera med Rob," sa Clooney.
"Han är ung och vacker och begåvad."


Detta har Rob sagt i en intervjuv förra året


Att vara brittisk  betyder att han inte behöver oroa sig alltför mycket om sitt utseende. 

"Jag ville bara göra en amerikansk film, och jag ville vara relativt bra i det, sade han. "Jag har aldrig puschats på  för att göra någonting. Så snart du börjar gå på gym varje dag och försöker se ut som en filmstjärna, går allt nerför i ett  oroande spår.

källa: fabulousrobertpattinson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0