Hitfix lista på vad som är ute & inne 2010! (+mina egna tankar!)

Hitfix har (2) listor av vad som är ute och vad som är inne 2010. Så här så de ut:
Whats in                                       Whats out
Robert Pattinson                             Taylor Lautner
Ashley Greene                               Anna Kendrick
Saw 3D                                         A Nightmare on Elm Street (Kellan Lutz nya film)
Haha, själv skulle jag inte tro att varken Ash eller Rob kommer vara speciell ''ute''! :)
__________________________________________________________________
Hur jag skulle skrivit min lista(bara personerna):

Whats in                                       Whats out
Robert Pattinson                             Taylor Lautner
Anna Kendrick                                 Nikki Reed
Motivering:

Ute:
Taylor; eftersom jag tror inte twilight fansen kommer ha samma uppfattning om honom efter eclipse, och enligt mig tror jag bara det var en period då alla tyckte han var snygg. Jag menar, det enda som är snyggt är magrutorna. Själv tycker jag verkligen att han är ful, haha.(Sorry Taylor fans! :p) Och han är så himla tråkig! (Eller så är han blyg) T.ex Kristen & Rob, när de intervjuas så skämtar dom och är sig själva. Tay är så stel, och försöker vara den som folk tycker om..
Nikki; Nu för tiden säger folk att saker och ting(personer i detta fallet) är ute/inne pågrund av hur de ser ut. Jag tycker inte Nikki Reed ser bra ut, och jag tycker heller inte att hon passar som Rosalie i filmerna.
Inne:
Rob; samma som Nikkis motivation. Människor dömer efter utseendet nu för tiden, och Rob är ju så himla snygg! Sen så tror jag att han kommer medverka i fler intervjuer och då kommer folk verkligen inse vilken toppen kille(man, snarare!) är verkligen är. Han är ju så underbar!

(jag vet, använder denna bilden så ofta, men den är ju så fiiin!)

Anna; samma som på HitFix's lista. I med att hon gjort succé med sin nya film Up in the air.

Kommentarer
Postat av: marigona

hahahah eller hur! :D Dem tog ju i lite för mycket :P

2010-01-05 @ 23:58:43
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: marigona

hahah eller hur! Aa jo.. ögonbrynen behöver faktiskt noppas :P

2010-01-06 @ 00:02:51
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: marigona

tack tack tack tack! :) Verkligen sjukt hur många underbara läsare jag har och din kommentar värmde verkligen :D Man kan kontakta mig på [email protected] :)

2010-01-06 @ 00:08:37
URL: http://twilightobsession.blogg.se/
Postat av: Anonym

You´ve written "in", and then when you´ve written the motivations, you´ve said that Taylor is "out".

I don´t get it.

2010-01-06 @ 09:54:59
Postat av: Jc

anonymous, thanks for telling me, realized that i did put them in the wrong column ^^

Fixed it :)

2010-01-06 @ 10:31:30
URL: http://worldoftwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0