Gamla bilder på skådisarna!

InStyle Magazine har bilder från vår Twilight Saga cast som själva Stephenie Meyer från deras high school / mitten bilder skolans årsbok.

Kristen Stewart
SKOLA AE Wright Middle School, Calabasas, Kalifornien
VERKSAMHET Writing, Photography
HIGH SCHOOL MEMORY "Jag var tvungen att sluta gå till skolan eftersom jag jobbat [i filmer] för mycket och mina lärare förbittrade över mig mycket. Men jag gillar verkligen hemma i skolan oberoende studie är för mig.

Stewart i årskurs 7, 2003 (var skådespelerskan hem skolad för gymnasiet).



Taylor Lautner
SKOLA Valencia High School, Valencia, Kalifornien
VERKSAMHET Karate, fotboll, baseboll, hip-hop dance
Favoritämne Idrott

Lautner under hans första år, 2007.


Stephenie Meyer
SKOLA Chaparral High School, Scottsdale, Arizona
AWARDS National Merit Scholar
Favoritämne engelska
HIGH SCHOOL MEMORY "Låt aldrig någon säga att skolan är tänkt att vara roligt. Gymnasiet är att uthärda. "Meyer under hennes sista år, 1992



Rachelle Lefevre
SKOLA Centennial Academy, Montreal, Quebec, Kanada
ÖKNAMN lysmask
AKTIVITETER Drama
ÅRSBOK QUOTE "If u kan inte w / 1 u luv, luv den 1 ur w /!"
HIGH SCHOOL MEMORY "Mina tafatta etappen sträckte sig långt in i gymnasiet."
Lefevre under hennes sista år.
Hittade tyvär inte någon på Rob!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0