Adventureland på DVD

Den 3 mars kommer Adventureland ut på DVD i Sverige!
Som Jc har sagt innan så är filmen väldigt bra, och vi båda rekommenderar er att se den :)
Texten på baksidan av dvdn:
Det här är den bästa sommaren i mitt liv!
Eller, jag har precis tagit studenten och det här skulle bli den bästa sommaren i mitt liv. Sen fick pappa lägre lön och istället för att tågluffa genom Europa måste jag nu sommarjobba på en sliten nöjespark. Hurra för mig!
Trots att jag lär mig massor om spyor, majs och varför kollegor är livsviktiga för överlevnaden - och det finns en jättesöt tjej som kör åkattraktionerna, är det ändå inte den sommar som jag hade tänkt mig. Förresten, åkattraktionerna är coolare än spelen. 
Så, ja, jag jobbar med spelen.
/James

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0