Veckans Twilight Note - The Cullen Crest

Denna veckan blir det mer om The Cullen Crest! Något ni inte visste innan hoppas jag :)
Det med fet stil är kopierat från Directors Notebook och det med vanlig stil är 100% bara jag!
Jag hade det här hängsmycket som vi använde som modell.

Så insperationen till smycket var Cats eget smycke!

Oksana ritade variationer.

Cyntia Nibler vår rekvisitaansvariga förfinade designen.





HANDEN = Tillit, ärlighet

LEJONET = Styrka, vildhet

KLÖVERN = Beständighet


Wendy Chuck hade idén om att familjen Cullen kunde ha något slags släktvapen - "klansmycken."


Edward, Emmett & Jasper bär det som armband.
Rosalie bär det som ett hängsmycke.
Alice bär det som en choker.
Carlisle bär en ring.
Esme bär en "cuff".


Man kan köpa alla olika variationer på The Cullen Crest på internet. Jag föeslår Hot Topic eller Nordstorm. Gå in på Twilightguide och titta i deras "shopping guide" för att hitta fler hemsidor där du kan köpa ditt eget Cullen Crest :)


File:Bella Crest Ring.2.jpg
Efter New Moon så har Bella en grön och röd ring med Cullens märke.
I en senare TTS bok har en familjemedlem en medaljong med plats för 2 foton och inskriptionen "Plus que ma propre vie" som betyder "Mer än mitt eget liv". Jag ska inte avslöja för mycket :)
Sånna finns också att köpa på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0