Veckans Twilight Note!

Så fick jag uppdraget att lägga ut det första "Veckans Twilight Note", och jag kan inte precis säga att det var lätt att välja!
Själv fick jag nu Twilight Directors Notebook i julklapp, är det någon annan som har den?
Klicka för stor bild

Man får se skogen före och efter, visst är det stor skillnad? Visst var den vacker innan, men efter är den mer än magisk!
"Låtsas att det inte finns någon annan inom 60 mil."
Haha, det verkar lätt när det sitter ett helt filmteam och kameror en halv cm borta?
"Var hälsade jordbor. Jag har kommit för att ta er till min planet."
Scaary huh?
"Notera: I.L.M lade senare till den gnistrande effekten på Edwards hud."
Han är så fin, alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0