Team Edward / Team Jacob? & Varför?

Har funderat över en sak.
När de flesta säger att de är Team Jacob, så säger de något i stilen om att han är snygg och het och ja.. inte att han är omtänksam, vacker eller snäll. Det är ju snarare Team Taylor de är då, inte Jacob?
Personligen tycker jag inte att man kan säga om man är Team Edward eller Jacob om man inte har läst böckerna, tycker att man ska utgå från dom. Isåfall hade nog fler varit team Edward (precis som mig hehe) eftersom att det är han som älskar henne och bryr sig om henne, Jacob är ju bara avundsjuk och försöker lägga sig i hela tiden, tycker jag.
Säger inte att det är något fel med Taylors utseende eller att jag inte tycker att Robert är snygg. Dock tycker jag att Robert är snyggare som Edward än vad han är i verkligheten, gillar inte att han inte rakar sig i ansiktet. xD

Vilket team är du och varför?



passande bild till ämnet ;)



Namnteckning jc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0