Rob: ''Nästan allt som folk sagt om mitt privatliv är falskt.''

Rob är på omslaget av Vanity Fair.
Här är lite av det han säger i tidningen:
''Jag är singel.. nästan allt som folk sagt om mitt privatliv är falskt.
Jag tror att det sker eftersom det egentligen inte finns så mycket att säga om vad jag gör," sa Pattinson . "Medan jag filmar, bor jag nästan som en eremit på hotellet. Jag kommer endast att arbeta, och ibland gå ut på middag. Men om du läser tidningar, verkar det som om jag har en rasande hög liv. ''
Jag tycker så synd om Rob.. som sagt, han verkar vara en sån schysst kille och förtjänar inte att behöva vara instängd på sitt rum och se alla tidnings rubriker som ljuger om hans liv. Stackarn! :(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0