Mina twilight saker!

Tänkte lägga upp en bild på några av mina twilight saker, mest postrar & annat smått.
Har ju önskat mig lite twilight-prylar i jul klapp också, hoppas på att jag får det jag önskat mig, hehe. :)
1. New moon poster på Bella & Edward, ca 90cm lång & 30 cm bred.
2. Lite utskrivna bilder på min garderob, har man en skrivare så ja, då kan det gå farligt till ^^
3. Popcorn låda från när vi var och såg New moon på bio! Dock köpte vi inga popcorn, bara lådan flr 6 kronor, HAHA.
4. En stoooor & fin poster på edward, och jag har klistrat på några extra bilder på honom också, dock ser det inte bra ut på bilden, ser mycket bättre ut i verkligheten. :p
5. The lion & the lamb?! :)
6. Twilight - postern, inramad i en silvrig ram. Haha hade en katt där men den åkte ut ur ramen ;)
7. New moon kalendern för 2010! Köpt på bokia för 139:- tror jag.
Sen resten är lite andra postrar bara ^^
Har även en New moon Nyckelring men fick ingen bra bild på den eftersom att min kameras batteri tog slut xd :
Den har tå st pärlor, en genomskinlig och en svart, sen ett lejon och ett lamm, ett hjärta och the cullens crest! Älskar verkligen den!
Köpte min här i Helsingborg på Väla, Skivlagret. Det fanns även andra grejer där, t.ex new moon mössa, svettband, Jacob, Edward och Bella nyckelring och en Edward väska.

har en twilight inspererad tröja också, men orkade inte ta bild på den så tog en från google ^^

Fanns att köpa på Gina Tricot innan, för hur mycket kommer jag inte ihåg. :p




Har ni några twilight grejer? Vad isåfall? Skriv gärna i kommentarer, men ni kan även skriva till min e-mail och skicka med en bild så kanske jag lägger upp det på bloggen! ([email protected])




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0