Ash pratar om Eclipse & castet!


"Eclipse" är min favoritbok, så jag är faktiskt riktigt glada för folk att se att en "Peter Facinelli, som spelar Carlisle Cullen, berättade MTV News. The Cullens komma att kavla upp ärmarna och verkligen få till blandning av saker. De är vanligtvis så måttfull hela tiden, och jag tror att folk älskar [ 'Twilight'] baseball scen för att du fick se dem faktiskt göra vad de kan göra som vampyrer, och i "Eclipse" det är att till den 10 makten. Du får se dem bli vad de kan vara så vampyrer. Stipendiat Cullen Ashley Greene är också mån om att visa Alice Cullen kompetens. "Jag är verkligen glada över att se min kamp sekvens, sade hon."Det finns några lekfulla stunder mellan Jasper och Alice att jag vill se. De tar delar av din karaktär och lägga den i din kamp sekvens, så gruvans slags Cirque du Soleil-ish sekvens, så jag vill se det. "

Kellan Lutz ser fram emot att se resultatet av sitt hårda arbete att förbereda för att skicka Emmet i strid. "Vi gick igenom sex veckors kamp utbildning ... och de utbildade oss så väl att vi bara dominerade vår koreografi rör sig, säger han delade. "Och de är kommer att se riktigt cool."

Men medan alla verkar glada över att hertigen ut, är Nikki Reed mest ser fram emot att dela Rosalie tragiska backstory. "Well, Jackson [Rathbone] och jag, vi båda hade möjlighet att skjuta våra backstory, så jag sköt en hel sekvens på 1930-talet, förklarade hon. "Och det är avbryts av mellan en verkligt fantastisk scen och ögonblick som jag har med Bella. Och Jackson slags gjorde detsamma.Jag tror att fansen kommer att gilla det. Jag tror att de vill se Cullens historia. Det ger mig tillfälle att förklara mig. "
Källa: http://twilightcullens.webblogg.se
Namnteckning jc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0