Veckans Twilight Note - What´s in her bag?

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte lade upp et "Veckans Twilight Note" Förre veckan, så jag tänkte lägga upp 2 denna veckan istället :)
What´s in Cathrines bag?
"Patrick Smith Regiassistenten funderar!"
Tyckte detta kanske var lite kul, att få veta vad hon hade i sin väska när de spelade in Twilight.
1. "Vår bibel"
Alltså Twilight ;)

2. "En analys av varenda inspelningsplats i hela filmen. Ett femtimmarsprojekt på en lördagskväll. Hur många dejter ställde jag egentligen in för den här filmen?"

3. "Sökare för bildkomposition . Jag "tappade bort" den vid utomhus scenen vid skolan och spenderade timmar med att leta efter den. Det gick så långt att jag frågade fotografen Elliot Davis om han hade sett den. De här grejerna kostar typ 400 dollar. En vecka senare ertappade jag Elliot med att använda den, och sparkade nästan honom i huvudet."


Det visste ni inte innan va? Haha.
4. "Cathrines personliga anteckningsbok. Innehåller alla hennes anteckningar och hennes djupaste, innersta tankar. Om jag tappar bort det får jag huvudet avhugget och utsatt som en varning för alla andra assistenter."

Själv hade jag aldrig kunnat vara Cat´s assistent! Jag hade tappat bort det mesta.. Eller förmodligen snott något (a)
5. "Alla Cat´s pennor är söndertuggade."

6. "På alla inspelningsplatser ser man denna på hennes höft."

(Hennes kamera alltså!)
7. Pärmen "Innehåller alla sorters dokument. Tagningslistor, manus, budget, referensfoton, anteckningar, regissörens planer... allt som behövs för att regissera TWILIGHT!"

8. "Cat sätter klistermärken över hela hennes dator för att avskräcka tjuvar."

Haha, som Elliot eller? ;) Smart faktiskt!
9. "En varm regissör är en glad regissör!"

10. "CH´s ryggsäck. Total uppskattad vikt: 18 kilo. Lämnar aldrig hennes sida: aldrig. Gissa vem som får bära den?

Vad skulle inte jag gjort för att gå runt och bära Cat´s väska varje dag? Vid Twilight inspelningsplatserna dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0