Peter Facinelli om Robert Pattinson!

Peter Facinelli chattade med fans på en livechatt nyligen och detta var vad som sades om Rob: 

Om du kunde vara vilken annan karaktär i sagan (the twilight saga) du ville, vilken skulle du då vara och varför?

Peter Facinelli: Edward, av en mängd anledningar, om jag var yngre vore det en grym karaktär att spela. Om jag inte kan spela Edward är jag ganska nöjd med att spela pappan. Jag tror inte att "äpplet faller långt från trädet".

Team Taylor eller Robert?

Peter Facinelli: Haha! Jag måste välja team Robert. Han är min familj. Jag älskar Taylor men Rob spelar min son så jag måste hålla mig till familjen. Men jag tycker att de båda är obeskrivligt begåvade och jag stöttar båda två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0