Veckans Twilight Note - Arizona

"Jag ville att Bella skulle ta med sig en liten bit av Arizona."
- Som ni ser sett så håller Bella i en liten kaktus när hon går ut ur bilen i Forks.
"Av budgetskäl var vi tvugna att filma den här scenen i Valencia i Kalifornien. Jag valde denhär platsen på grund av den vidsträckta utsikteni slutet av gatan. Jag tänkte att den kunde ge en poetisk öppning."
- Så de filmade inte i Arizona, utan i Kalifornien.
Ni ser Före och Efter bilderna på huset. Vilken tycker ni var finast? Själv tyckte jag efter var mycket finare - det var ljust, fint och öppet. Som ni ser så har de lagt dit palmer, buskar och målat om huset.
"Grannarna var avundsjuka för att de inte fick sina hus målade."
- Haha, stackars grannar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0