Bloglovin

Hej!
Nu har jag fixat så att ni kan följa vår blogg med bloglovin! :D
Klicka bara på det blå pluset under varje inlägg eller ''följ bloggen'' som står längts upp i menyn här till höger!
Bloglovin är jätte bra, man kan ställa in så att man får ett e-mail varje gång bloggarna man följer lägger upp ett nytt inlägg. (se bilden nedan)
Man gör först ett konto sen går man in på inställningar och väljer hur man vill ha det. :D
Ett tips är att ni klickar i ''Jag vill ha ett e-post varje gång någon av mina favoritbloggar uppdateras.'' Eftersom att vi updaterar vid olika tidpunkter, så slipper ni gå in här hela tiden för att se om vi har updaterat!

Kommentarer
Postat av: twork

Sv: Menade du att min blogg var patetisk eller att twilightsuger.blogg.se var patetisk? :P

2009-12-29 @ 13:47:44
URL: http://twork.blogg.se/
Postat av: Jc

Twilightsuger.blogg.se såklart!

Din blogg var jätte fin! :D

2009-12-29 @ 13:56:34
URL: http://worldoftwilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0