5 stycken fakta om Eclipse!

Fact # 1: De är mörkare

Det helt nya affisch för Eclipse (ovan) antyder en mörkare nyans med grubblande åskmoln. Med 30 Days of Night regissören David Slade vid rodret, är det föga överraskande. .backgroundColor='#ebeff9'" onmouseout="this.style.backgroundColor='#fff'">"Varje film är annorlunda eftersom vi arbetar med en annan chef på var en, som jag älskar," Taylor Lautner berättar RT. "David Slade är perfekt för den tredje filmen eftersom det är mörkare. Eclipse var min favorit bok." 

Ashley Greene, som spelar vampyr Alice, berättar RT att Slade är inte bara en mörkrets furste. "David är verkligen hysterisk," skrattar hon, "han har så torr humor att du ibland inte vet om han skojar eller inte. Eclipse kommer att vara fantastisk eftersom han har gjort det långt vassare och mer dramatisk. Det kommer att ser mycket cool.


Fact # 2: Det blir mindre Kärlek och mer "Krig

"Eclipse är inte lika intimt som Twilight och New Moon, Robert Pattinson förklarar för oss. "Vi är i krig, så jag kan interagera med fler tecken, inte bara Kristen. Du finner mer om de andra medlemmarna i familjen Cullen. Det känns bara större."Men - frukta inte, Twihards - som inte vill säga kärleksroman är kastade bort helt."New Moon inrätta en kärlek triangel med Bella, Edward och Jacob, säger Lautner. "Så vi utforska den vidare i Eclipse. Det är en tuff situation för dem alla för att Bella slits mellan två killar, kan Jakob inte få flickan att han älskar och då finns Edward, med alla sina frågor."



Fact # 3: varulvarna Kommer skruva upp Sex Appeal

"Vi känner alla till överklagandet av vampyr familjen, säger Nikki Reed, som spelar vampyr Rosalie. Men varulv pojkarna är på en helt annan nivå. De samverkar med en ungdomlig, lekfull, behaglig värme. Det är väldigt sexig. "

När det gäller Pattinson, medger han att hans personliga svartsjuka om Taylor Lautner s nyligen slet physique faktiskt är bra att ha för roll. "I Eclipse, Taylor och jag har massor av scener tillsammans där vi måste vara svartsjuk och ringa med varandra, säger han. "Så det hjälper att jag faktiskt känner mig otillräcklig när jag ser hans kropp, särskilt eftersom han är yngre än mig. Han uppfyller alla kriterier för vad tonårsflickor vill, fysiskt, i en kille. Jag kände mig tvungen att visa mig mot honom. "



Fact # 4: De är mer Action


"Filmning Eclipse faktiskt förändrat mitt liv, säger Nikki Reed av det tunga träning av rösterna fick utstå. "Jag har aldrig varit så passa - det här är första gången i mitt liv har jag faktiskt haft en bicep. Det är bisarrt att jämföra hur vi ser nu hur vi alla såg i den första filmen. Hela rösterna dök upp på fastställts för eclipse ser super-buff. " 

Nya cast medlem Bryce Dallas Howard försökte spela ett spratt för besättningen under ett trick, men hon inte räkna med Pattinsons krångligheter. "Vi hade en kamp scen där Bryce var tvungen att ta tag i mitt hår, skrattar han. "Så hon tog en dunge av hår från min stuntman s peruk och var på väg att låtsas att hon hade dragit det ur mitt huvud. Hon sa åt mig att skrika och storm avräkning, men det var så pinsamt. Hon hade denna enorma klump av hår i hennes hand, och jag var som "oww," verkligen föga övertygande. " 

Medan resten av rösterna var att ha kul med stunts, ägna en tanke åt fattiga Taylor Lautner. "Eclipse är ett mycket mer fysiskt för min karaktär, förklarar han," men varje gång jag har någon form av åtgärd, jag är en varg, så det är allt gjort med CGI. It's a bummer. "



Fakta # 5: Ending Will Be Nicely inrättas för en fjärde - och kanske femte - Film

Det finns fyra böcker i The Twilight Saga: Twilight, New Moon, Eclipse och Breaking Dawn. Men Ashley Greene gav RT den starkaste indikationen än att det kan finnas fem filmer. "Vi har avslutat inspelningen Eclipse och man skulle anta att om New Moon gör liksom Twilight, då börjar vi filma Breaking Dawn nästa år, säger hon.

"Det är bara det, är Breaking Dawn en mycket stor bok så det skulle vara en riktigt lång film. Vi tror att de kan besluta att dela upp det i två delar, som man gjorde med Harry Potter. Hursomhelst, vi måste få om att skjuta dem eftersom, till skillnad från Harry Potter, vampyrer inte ålder. Därför måste vi alla ser likadana! "
Namnteckning jc
Källa: http://twilightcullens.webblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0